Pozycjonowanie stron internetowych

Biznes by Admin data love 40

Jak profesjonalnie pozycjonować strony www w Google


Jak profesjonalnie pozycjonować strony www w Google oraz przykłady i możliwości


Cała prawda o tym Jak profesjonalnie pozycjonować strony www w Google


Możemy mówić o graniu w grę Google, ale wszyscy wiemy, że jest ona poważniejsza. Rankingi Google mają znaczenie ... bardzo. I chociaż Google nigdy nie ujawni całego swojego tajnego algorytmu, ci z nas, którzy wiedzą, mogą pomóc Ci być na bieżąco z najlepszymi praktykami Google zarówno teraz, jak i w przyszłości. Od ponad 18 lat współpracuję z klientami na całym świecie, pomagając im zabezpieczyć i utrzymać najwyższe pozycje w rankingu SEO. Widziałem to wszystko. SEO to kluczowy element udanych witryn internetowych i niezbędna strategia do osiągania celów biznesowych. Spędziłem trochę czasu, wpatrując się w moją kryształową kulę i oto, co przewiduję. Ogólne zasady Google Omówienie dla tych, którzy nie są specjalistami Google: ważne jest, aby zrozumieć nieco, jak Google klasyfikuje strony. Świeża, trafna, autentyczna treść jest koniecznością. Chociaż możesz spróbować zagrać w system, płacąc komuś za podzielenie jednego artykułu na dziesiątki, ważniejsze są treści, które są naprawdę przydatne do pozycjonowania stron internetowych. Dlaczego odpowiednie treści są tak ważne? Ponieważ uwzględnia czas oczekiwania podczas oceny stron internetowych. Im dłużej użytkownik spędza na Twojej stronie, tym wyższy będzie jej ranking. Bierze również pod uwagę współczynnik klikalności (CTR), zakładając, że kiedy twoja strona lub strona pojawia się dla określonych wyszukiwanych haseł, a użytkownik kliknie, że twoja strona jest bardziej trafna niż inne. Ale oprócz tworzenia wysokiej jakości witryny z trafnymi, świeżymi treściami w rankingu Google jest coś więcej niż tylko podstawy. Indeksowanie na urządzeniach mobilnych Wiemy, że to nadchodzi, a teraz jest tutaj. Google zaczął przenosić niektóre witryny pod koniec 2017 r., A kolejne będą dostępne. Co to jest indeksowanie na urządzeniach mobilnych? Jeśli masz dwie wersje swojej witryny, wersję na komputery i inną, zoptymalizowaną pod kątem urządzeń mobilnych, Google domyślnie korzystał z wersji na komputery. Te dni dobiegają końca. Przez lata więcej osób korzystało z komputerów stacjonarnych do wyszukiwania artykułów i postów niż z urządzeń mobilnych. Nigdy więcej. Według badań Hitwise około 60% wyszukiwań odbywa się na urządzeniach mobilnych, przy niektórych kategoriach aż 72%. Co to dla ciebie znaczy? Potrzebujesz świetnej strony mobilnej. Jeśli martwisz się o swoją witrynę, Google stworzyło przydatne narzędzie, które poinformuje Cię, czy Twoja witryna jest dostosowana do urządzeń mobilnych. Aktualizacja prędkości Od lipca 2018 r. Google rozpocznie redukcję witryn, które ładują się powoli. Oznacza to, że jeśli Twoja witryna nie działa dobrze, ryzykujesz utratę cennego rankingu. Google ostrożnie wyjaśnia, że ​​oczekuje, że aktualizacja prędkości wpłynie na niewielką liczbę stron, i wskazuje kilka narzędzi, które mogą pomóc w ocenie wydajności witryny. Sprawdź PageSpeed ​​Insights, aby zobaczyć, jak radzi sobie Twoja witryna. Certyfikaty SSL W ramach ruchu, który zwróci uwagę użytkowników na bezpieczeństwo witryny, Google planuje także aktualizację z lipca 2018 r. Dla witryn bez certyfikatu SSL (Secure Sockets Layer). SSL szyfrują dane między serwerem internetowym a przeglądarką, a witryny z SSL są wyznaczane przez HTTPS, a nie HTTP. Od lipca 2018 r. Witryny HTTP będą wyraźnie oznaczone jako niezabezpieczone przez Google Chrome, co z pewnością zachęci nieufnych użytkowników do wybierania innych, bezpieczniejszych witryn. Witryny bez SSL prawdopodobnie spadną w rankingu Google. Wyszukiwanie głosowe Tak jak wyszukiwania na urządzeniach mobilnych szybko rosną, tak samo jak wyszukiwania głosowe. A gdy Siri, Google Home i Alexa rywalizują o udział w rynku, bez wątpienia wyszukiwania głosowe będą nadal rosły. Wyszukiwania głosowe zmieniają nieco grę SEO, częściowo dlatego, że wyszukiwane głosowe hasła mogą być bardziej konwersacyjne i dłuższe niż wyszukiwania wpisywane. Ponadto wyszukiwania głosowe częściej mają postać pytania, więc strony zawierające to pytanie prawdopodobnie pojawią się jako pierwsze. Poprawianie treści w celu używania bardziej konwersacyjnego języka oraz dodawania pytań i odpowiedzi może podnieść pozycję w wynikach wyszukiwania głosowego. Innym ogromnym elementem wyszukiwania głosowego jest to, że wiele z nich koncentruje się na lokalizacji - zazwyczaj na lokalizacji użytkownika w czasie wyszukiwania. W przypadku zwykłych firm, w tym nie tylko adres, ale także sąsiedztwo i odpowiednie deskryptory lokalizacji, mogą sprawić, że Twoja witryna będzie bardziej wartościowa i popularna do wyszukiwania głosowego. Polecane fragmenty Polecane fragmenty to jedna ze strategii, którą stosuje Google, aby dostarczać zwięzłe i trafne odpowiedzi na pytania użytkowników. Wiesz, jak wyglądają - to odpowiedzi w małych polach, które pojawiają się u góry wyników wyszukiwania Google. Wyróżnione fragmenty radykalnie zwiększają współczynnik klikalności. Chociaż magia wymagana do wyświetlenia witryny jako polecanego fragmentu dla danego zapytania jest złożona, istnieje kilka strategii, które może zastosować nawet początkujący. Podobnie jak w przypadku wyszukiwania głosowego, pomocne mogą być zarówno typowe pytania, jak i odpowiedzi, które mogą zachęcić użytkowników do odwiedzenia Twojej witryny. Umieszczenie słów kluczowych w nagłówkach stron może również pomóc w wyświetlaniu treści jako polecanego fragmentu. Aby dowiedzieć się więcej o polecanych fragmentach, zapoznaj się z przewodnikiem Google tutaj.



YouTube Pinterest Facebook Twitter email

Zdjęcia: Wikimedia Commons, Pixabay, Flirck

Tagi: po co pisać biznesplan, skuteczny pomysł na działalność, własna firma pięć powodów, wynajmowanie na umowę, praca internet dom, jaki rodzaj działalności wybrać, super pomysł na biznes, kiedy pisać biznesplan, zakładanie firmy, finansowanie biznesu, jak pozycjonować stronę, podatek dochodowy, podatek od nieruchomości, umowa o dzieło, kalkulator pożyczki, jak założyć działalność gospodarczą, praca przez internet, pozycjonowanie stron internetowych, umowa najmu mieszkania, pomysł na biznes,